Det er sommer, og noget af det bedste, vi ved i Sidesporet, er sol, øl, live musik og hygge! 


Derfor inviterer vi byen – medlemmer såvel som ikke-endnu-medlemmer – til hygge ved Bryrup Søbad! Som sædvanlig vil der være mulighed for at købe et udvalg af forfriskninger.
Desuden er der fællessang til fri afbenyttelse! 
Er der stemning for, at vi i løbet af eftermiddagen tænder en grill og smider nogle pølser på risten, jamen så er det dét, vi gør!
Medbring tæppe, egen badering, solcreme og nabo – og kom ned til Søbadet og hyg med Sidesporet og resten af byen! ![]()
