14. juni: Musik og hygge ved Bryrup Søbad

Det er sommer, og noget af det bedste, vi ved i Sidesporet, er sol, øl, live musik og hygge! ☀️🍻🎶
Derfor inviterer vi byen – medlemmer såvel som ikke-endnu-medlemmer – til hygge ved Bryrup Søbad! Som sædvanlig vil der være mulighed for at købe et udvalg af forfriskninger.
Desuden er der fællessang til fri afbenyttelse! 🎵
Er der stemning for, at vi i løbet af eftermiddagen tænder en grill og smider nogle pølser på risten, jamen så er det dét, vi gør!

Medbring tæppe, egen badering, solcreme og nabo – og kom ned til Søbadet og hyg med Sidesporet og resten af byen! 🌞

Scroll to Top